भूकम्पको त्रास् सँगै सरिताको कालो योनी च्याती भर्जिन तोडेको मेरो सत्य यौन कथा
loading...


भक्तपुरको एउटा गाउमा बस्छु म । कुरा २०७२ साल बैशाख १२ को हो, दिउसो ११:५६ मा गएको महा भूकम्पले हामि सबै लाइ त्रसित बनाएको त्यो रात ! हाम्रो टोलमा खासै ठुलो क्षति भएको थिएन, एकाध घरको पर्खाल भत्केको थियो, कसैको पानिको ट्यांकी खसेको थियो बस त्यत्ति ! तर क्षण क्षणमा आइ रहेको धक्काले हामि टोल बासि सबैलाइ त्रास दिईरहेको थियो । टोल बासीहरु को सल्लाह मा घर नजिकैको चौरमा एउटा तरकारी खेति को लागि बनाएको बाँसको घरमा पाल टाँगेर अन्दाजी १००/१५० जना जति बस्ने व्यवस्था मिलाएको
थियौ । अचम्मको कुरा के थियो भने मेरो टोल मा बस्ने धेरै नया अनुहार देखि रहेको थिएँ, कहिले काहीं मात्र बस स्टप मा देखिने अनुहार, चोकमा देखिने अनुहार आज नजिक बाट नियाल्न पाको थिएँ । राम्रा राम्रा केटिहरु टन्नै रैछन् मेरो टोलमा । एक दुइ जना संग बोल्न पनि भ्याई हाले, एक दुइ जना चाहिँ आफै बोल्न आए ! ति मध्ये एक जना मेरो घरको छेउको फुच्ची पनि थिई । त्यस्तै १९/२० बर्षकि तिनीको नाम सरिता थियो, भर्खर +२ सकेर ब्यचेलरको प्रथम वर्षकि बिद्यार्थी, हेर्दा ठिकै थिई, अनुहार मा अलि अलि डण्डीफोर आएको, घर बाट भाग्दा फेरी लगाएको खुकुलो टीशर्ट, अनि भित्र ब्रा समिज नलगएको, यता उता हिन्दा पुक्लुक पुक्लुक दुध हल्ली रहेको थियो । दुब्लो सरिर र दुब्लो अनुहारमा ठुलो दुध र चौडा चाक, अलि नमिलेको जस्तो लागेको थियो तर गर्न त मज्जा आउला जस्तो थियो । बैंसको ओज धपक्क थियो । दिउसो घर बाट केरा र स्याउ ल्याएको थिएँ, उसलाई दिएँ, घनिष्ठता पनि अलि अलि बढी सकेको थियो एक दिन मै !
त्यो रात हामि सबै सुत्ने तरखर गर्दै थियौं । म र आमा एउटा कुनामा बिछ्यौना मिलाएर बसी रहेका थियौं र म ल्यापटपमा नेट चलाएर बसी रहेको थिएँ । संयोग बस सरिता को परिवार पनि हाम्रो ओछ्यान को साइड मा हामि तिर टाउको फर्काएर ओछ्यान मिलाएर बस्न आइ पुगे । यस्सो हेरेको म तिर हेर्दै रैछी । मैले घरको वाई फाईको पासवर्ड चलाउछौ ? भनेर सोधेर पासवर्ड दिएँ । "थ्यांक यु दाइ" भनेर खुसि हुदै मोबाइल मा फेसबुक चलाउन थालि । बेला बेलामा म तिर पुलुक्क हेर्थी र संयोग बस मैले पनि हेरी रहेको बेला पर्थ्यो । मैले नजानी
नजानी उसको दुध मा हेरेको पनि देखी उसले एक दुइ चोटी । यस्सो मिलाएको जस्तो गर्थी तर एकछिन मै सुतिको टी शर्ट तल सरेर भित्रको गोरो दुध र छाती देखिन्थ्यो । मलाई गारो भै सकेको थियो । भूकम्पको डर भए पनि घर गएर दुइ चोटी झार्न भ्याइसकेको थिएँ सरिता लाइ ल्वाम ल्वाम चिकेको सम्झिदै । रातको १२ बजी सकेको थियो, निन्द्रा लागेको थिएन । यता उति हेरेको अरु छिमेकि हरु मस्त निन्द्रामा पुगी सकेका थिए, साइडमा हेरेको सरिता पनि मोबाइल चलाउदा चलाउदै सुति सकेकी थिई । मेरो छेउ मा आमा पनि सुति सक्नु भएको थियो । मेरो देब्रे पट्टी आमा, मेरो दिने पट्टी चाही म तिर टाउको फर्काएर सरिता, उसको भाइ, र उसको आमा सुतेका थिए । छाती तिर सरिता, अलि खुट्टा तिर चाही उसको भाइ र आमा ।

रातिको ३ बजे केहि कुरा मेरो छातिमा लागेको जस्तो लागेर निन्द्रा खुल्यो, यस्सो हेरेको सरिता को हात मेरो छाति मा आइ पुगेको रहेछ, सायद निन्द्रा मा हात खुट्टा चलाउने बानि रैछ उनको । हात झिकेर उता राख्न के लागेको थिएँ, उसले पुक्लुक्क म तिर हेरी । निन्द्रा मै रैछे, सरि भनेर उता हात पुर्याई । मलाई निन्द्रा लागेको थिएन मोबाइल निकालेर चलाउन थालें । एकछिन पछि यस्सो हेरेको फेरी उसको हात मेरो छाति मा आइ पुगी सकेको थियो । यसै त रातको समय मा गर्न मन लाग्ने मलाइ, अझै केटि को हात मेरो छाति मा आउदा मलाई
औडाहा भै सकेको थियो । मोबाइल बन्द गरेर सुतेको जस्तो नाटक गरेर मैले पनि ढल्केर उसको हात मा हात राखी दिएँ, निदाएको जस्तो गरेर । नरम हात, अलि अलि पसिना आएको थियो र पसिना ले गर्दा चिसो भएको थियो । मज्जा ले मुसारी रहेको थिएँ, निन्द्रामा चलेको जस्तो गरेर । आखा आधि बन्द गरेर उसले थाह पाउला कि भनेर पनि हेरी रहेको थिएँ । एकछिन पछि उसले थाह पाई जस्तो थियो, उसले पनि मेरो हात संग खेली रहेकी थिई । वरी परि हेरको निस्पट्ट अध्यारो थियो, मैले उसको हात बिस्तारै तल तिर सारी दिएँ । ब्ल्यांकेट
भित्र उसको हात ले मेरो छाति मस्त ले चलाउदै उसले पनि तल तल सारी । मेरो लाड़ो ठन्केर तातो रन्कि रहेको थियो, ट्राउजर च्यातौ कि जस्तो गरेर । उसको हात मेरो ट्राउजर भित्र हाली दिएँ । उसको सुकुमल हात, नमिल्याई नमिल्याई मेरो लाड़ो चलाउन खोज्दै थिई । बिस्तारै उसको टाउको लाइ यस्सो तानेर म तिर आउ भनेर इसारा गरें । बिस्तारै सरेर म तिर आइ । मन मनै सोची सकेको थिएँ, केटि को चिलाइ सकेको छ, मौका गुमाउनु हुदैन ! फेरी मेरो एकदम बेचैन मन, चिक्न मन लागि सकेको थियो, तात्तिएको लाड़ोलाइ उसको पुतिको रसले ठण्डा बनाउन मन लागि सकेको थियो । मैले बिस्तारै सासमा उसलाई "मलाई एकदम तिमि संग
चुम्मा मात्र गर्न मन छ, ट्वाइलेट जान्छु भनेर तिमि मेरो घर आउ है राति कसैले देख्दैन, म एकछिन मा आउछु, मेरो घर मा कोहि छैन" भने । उसले पनि एकछिन सोचेर टाउको बिस्तारै हल्लाएर सानो सास मा "हुन्छ" भनि । उसले "हुन्छ" भने पछि त मेरो मन झन् बेचैन हुन थाल्यो ! अब के होला ? कसैले थाह पायो कि ? थाह पाउने हो कि ? टोलमा बेइज्जत हुने हो कि ? कसैले नोटिस गर्ला कि ? यावत कुरा हरु मनमा खेली रहेको थियो । वरि परि यस्सो हेरें, निस्पट्ट अध्यारो रात, भूकम्प ले त्रसित छिमेकिहरु बल्ल बल्ल ढुक्कले सुति रहेका, बेला बेला आइ रहने सानो सानो पराकम्पनले पनि उठाउन नसक्ने गरि शान्ति को सास मा सुति रहेका, अलि पर चोरको डर, भूकम्पको डरले आगो बालेर गफ गरि रहेको एक टोलि । एकछिन अघि मात्र आगो तापेर आएको थिएँ म अनि थाह थियो कि आगो तापको ठाउँ बाट हामि सुतेको ठाउ खासै देखिदैन थ्यो ।

 सरिता बिस्तारै उठी । सुत्दा ओढेको पछ्यौराले टाउको छोपेर यता उति हेर्दै थिई । म चाहिं सुते जस्तो गरेर सरिता लाइ हेर्दै थिएँ । यता उति हेरेर उनले म तिर पुलुक्क हेरेर, अलि डराए जस्तो गरेर, अलि अलि लजाए जस्तो गरेर, अलि अलि मुस्कुराए जस्तो गरेर जान्छु है भनेर टाउको ले इशारा गरिन । मैले पनि इशारा मै तिमि जाँदै गर म पछि पछि आइ राछु भनें । सरिता बिस्तारै उठी, चप्पल लगाई, अनि बिस्तारै मेरो घर तिर लागि । म पनि एकै छिन्मा  उठें, यता उति हेरे अनि पछ्यौरा ओडेर बिस्तारै घर तिर गएँ । घर छिर्ने ठाउमा भूकम्पले ढालेको हाम्रो पर्खालको इट्टा हरु छरपस्ट थियो । डर लागि रहेको थियो, बिस्तारै लडला कि भनेर भुइँ मा हेर्दै कम्पाउण्ड गेट तिर गएँ, सरिता बाहिर नै कुरी बसेको रैछिन । गेट खोलें, भित्र गएँ, सरिता पनि भित्र आइ, हाम्रो घर तिन तल्ल को छ, हामि चाही तेस्रो तल्ल मा बस्छौ । बिस्तारै माथि पुगेउं । हाम्रो तल्लाको ढोका खोल्न मात्र के लागेको थिए, सरिता बिस्तारै मलाई समातेर, कानमा आएर "मलाई कस्तो डर लागि रहेको छ, कसैले देख्यो
भने ? तपाईको मम्मी आउनुभयो भने ? " भनि । हुन तर डर मलाई पनि लागेको थियो, तर भर्यांग चढे देखि सरिता को दुध माडेको, पुती चाटेको, चिकेको कल्पना गर्दै लाड़ो रनक्क रन्कि सकेको थियो फेरी । "मम्मी पिसाब फेर्न घर आउनु हुन्न, घरमा कोहि आउदैन, तिमीलाई कहाँ गएको भनेर सोध्यो भने लंग टोइलेट गाको भन्देउ न, नडराऊ अब, यहाँ सम्म आइ सक्योउ, अब भित्र एकछिन बसेर जाउ न हुन्न?" भनें । सरिता ले भुइँ तिर हेरेर, मुन्टो हल्लाएर हुन्छ भनि । मेरो मन ढुक्क भयो । बिस्तारै ढोका खोले, सरिता लाइ पहिला भित्र जाउ भने, अनि पछि पछि म पनि भित्र छिरे, छिर्ने बित्तिकै ढोका लगाए, चुकुल लगाएँ । बल्ल मुटु ढुक्क भएको थियो । सरिता लाइ हेरें ढोकाको छेउमा घोसे मुन्टे लगाएर उभिएकी थिई । मैले देब्रे हातले अँगालो मारे, मेरो जिउ तिर तानेर ल्याएँ, अर्को हातले पनि अंगालो मारें, अनि बिस्तारै निधारमा चुम्मा गरेर "नडराऊ अब, केहि भयो भने बिहे गरौलानी, म त्यति नराम्रो त लाग्दैन नि ? " भनें । सरिता ले बिस्तारै स्वासमा मुस्कुराउदै, मेरो छातिमा टाउको राखेर "हस्" भनि । टाउको बाट मन्द र मिठो श्याम्पूको बास्ना आएको थियो । पक्कै पनि सनिबारको दिन आज नुहाएको हुन पर्छ भन्ने सोचे मनमनै । मलाइ भर्खर नुहाएको सुगन्ध एकदम सेक्सी लाग्छ । मलाई अझै थाम्न गारो भै सकेको थियो । बिसतारै अँगालो फुकाएर उसको दाइने हात मेरो देब्रे हात ले समातेर, बैठक कोठा तिर उसलाई लिएर गएँ ।

बैठक कोठामा सानो भुइँ खाट थियो जसमा पहिला पनि मैले मेरो गर्ल फ्रेन्ड संग चिक्ने गर्थें । भुइँ खाट भएकोले हल्लेर आवाज आउदैन थियो । सरिता लाइ लिएर गएर, भुइँ खाट मा गएर बस्न भने । सरिता बिस्तारै लम्पसार परेर, आँखा चिम्लेर पल्टिई । यस्सो हेरें, उत्तानो परेर पल्टिएकि सरिता लाइ, बास्तबमा निकै राम्री देखिएकी थिई सरिता । लामो लामो स्वास तानी रहेकी, अप्ठ्यारो माने जस्तो गरेर जिउ तन्काई रहेकी, केहि कुरा को प्यास लागेको जस्तो, केहि कुरा खान मन लागेको जस्तो गरेर ओठ जिब्रोले चलाई रहेकि थिइन । कपाल फिजिएर छरपस्ट भएको थियो । मलाई गारो भै सकेको थियो, उसको ट्राउजर खोलेर चिक्दिम जस्तो लागि सकेको थियो । तर कन्ट्रोल गरें, अनि उसको उमेर, उसको बैंस, उसको नरम छाला, उसको सरिरबाट मन्द मन्द निस्की रहेको बास्ना, सबै महसुस गर्न मन लाग्यो । बिस्तारै उसको घाटी बाट कपाल पन्छाएर, घाटीमा मेरो ओठ ले बिस्तारै स्पर्श गरें । त्यसो गर्दा सरिताले लामो स्वास नाख बाट फाली, जिउ तन्काइ, अनि उसको देब्रे हात ले मेरो टाउको मा पछाडी बाट बिस्तारै सुम्सुमाइ । उसको नरम औलाले मेरो कपाल खेलाउदा पनि छुट्टै
मजा आइ रहेको थियो । बिस्तारै उसको गाला तिर बढे मेरा ओठ हरु, बाटोमा भेटिएका सबै छालाहरुलाइ मेरा ओठको स्पर्सले महसुस गर्दै, तातो, भिजेको जिब्रोले बेला बेला उसको मन्द बास्ना को सुगन्ध लिदै थिएँ । यी सबै गर्दा सरिताको दुवै हात ले मेरो कपाल मजाले खेलाउदै थिई । अघि नाख बाट मात्र लामो लामो स्वास फालिरहेकि सरिता, अहिले चाही मुख बाट बिस्तारै सानो आवाज निकालेर लामो लामो स्वास फाली रहेकी थिइ । बिस्तारै उसको ओठमा चुम्मा गरि दिए, मेरो जिब्रोले बिस्तारै उसको ओठ चाट्न थाले, यसो गर्दा उसले पनि
बिस्तारै जिब्रो निकाली अनि मेरो जिब्रो र उसको जिब्रोले जब पहिलो पटक स्पर्श गर्यो, स्वर्गीय आनन्द आएको जस्तो भयो । यसो गर्दा गर्दा म सरिता माथि चड्न भ्याइसकेको थिएँ । सरिता को खुट्टा फाट्टीएको थियो, म खुट्टाको बीच मा थिए, उसको हात मेरो टाउकोमा थियो, मेरो हात उसको टाउको मा थियो, र हामि जोड जोडले टंग किस खाइ रहेका थियौं । मज्जा आइ रहेको थियो किस गर्नमा सेक्स गरे जस्तो ।

मलाई सरिता को स्वाद अझै लिन पुगेको थिएन । बिस्तारै उसको गन्जी फुकाली दिए । यस्सोहेरेको, कस्तो मजा को दुध आहा! एकदम गोरो र नरम छाला थियो उसको , दुध को मुन्टो सारो भएर ठुलो भएको थियो । मलाई एकदम चुस्न मन लाग्यो उसको दुध, अनि बिस्तारै उसको कान मा , उसको घांटीमा, उसको छातिमा किस गर्दै उसको दुधमा बिस्तारै किस गरे । पहिला फेदमा किस गर्दै, जिब्रोले छाला चाट्दै, दुध को मुन्टो मा बिसतारै किस गरे । यस्सो गर्दा त सरिता ले अघि मन्द स्वास मा मुख बाट फेरेको स्वास अहिले सानो मधुर आवाजमा परिवर्तन भएको थियो । यस्सो उसको अनुहार हेरेको, आँखा चिम्म गरेर, टाउको माथि तिर बाट पछाडी फर्काएर, लामो लामो स्वास फेरेर, आ....ह आ... ह गर्दै थिई । उसको दुधको मुन्टो चलाउदा त झन् छिटो छिटो स्वास मा आ...ह आ...ह. गर्थी । अहिले त उसले मेरोकपाल झन् बेस्सरी समातेर मसाज गर्न थालेकि थिई मेरो टाउको । पुरा स्वर्ग मा पुगे जस्तोअर्कै दुनिया मा मस्त थिई सरिता !

उसको दुध त्यसरी चुसी रहदा मेरो पेट भने ठ्याक्क सरिता को खुट्टा को बीच मा थियो । अहिले सम्म त खै कसरि हो कसरि हो, त्यो आनन्द को मद्होसि मा म नांगै भै सकेको थिए । सरिता को पनि तल पेन्टी मात्र थियो र उसको दुध चुस्दा मेरो पेट मा उसको भिजि सकेको पेन्टी को चिसो स्पर्श आइ रहेको थियो । मलाई अब सरिता को सबै स्वाद लिन मन लागि रहेको थियो । बिस्तारै अब उसको दुध बाट तल झरेर , दाइने हात ले उसको देब्रे दुध को मुन्टो खेलाउदै , दुध माड्दै, ओठले उसको पेट चुम्दै, नाइटो चुम्दै, उसको कम्मर चुम्दै, बिस्तारै तल झरे । सरिता ले नमान्ला कि भनेर उसको अनुहार हेरेको, सरिता त अझै हराईरहेकी थिई, उनकै स्वर्ग को संसार मा । उसको कम्मर चुम्दै, बिस्तारै, तल झर्दै पेन्टी बाहिर बाट उसको पुती माथि किस गरि दिए । पेन्टी लचप्पै भिजि सकेको थियो । उसले प्रयोग गर्ने साबुन, पेन्टी धुने सर्फ, र उसको पुती को बास्नाको मिठो समिश्रण आइ रहेको थियो । सरिता को स्वाद मलाई मन परि सकेको थियो । बिस्तारै उसको थाईको भित्रि भाग चुम्दै उसको पेन्टी खोलि दिए । अब सरिता पुरा नांगै थिई । म तल थिए । तल बाट उसलाई माथि हेरे एकचोटी । हात फालेर उत्तानो परेर सुतेकी, कपाल एता उता फिजिएको, घुडा माथि फर्काएर खुट्टा टेकेकी अनि उसको गोरो खुट्टा को बीच मा गुलाफी रंगको भर्खर फक्रिन लागेको गुलाफको फुल जस्तै दुइ पत्रको उसको मनमोहक पुती ! अलि अलि मात्र आएको रहेछ पुती माथि रौ पनि, गोरी भएकोले होला, रौ कालो नभई फिक्का कैलो रंगको थियो । बस्ताबमै मनमोहक थियो उसको पुती । मन थाम्नै सकिन, लाड़ो रंकेरा तातो, रातो, ढुंगा जस्तो सारो भएको थियो । फेरी ग्वाम्म गएर सरिता को पुतीमा मेरो मुख जोडी दिए । जिब्रो ले मज्जाले उसको पुती को रस चलाउन थाले, खान थाले, उसको भंगाकुर ( क्लिटोरिस) मा मज्जा ले चलाउन थाले मेरो जिब्रो ले, मुख भरि थुक निकालेर पुती भरि लगाई दिए , पुती बाट फुस्स फुस्स रस आइ रहेको थिए, पुती भित्र पनि जिब्रो घुसाई दिए, सबै रसलाइ मुख भरि दलेर पुतीमा मजा ले चाट्न थाले । यसो गर्दा सरिता अहिले चाही ठुलै स्वर मा," आ..ह आ..ह. आ..ह आ..ह.आ..ह आ..ह.आ..ह आ..ह.आ..ह आ..ह.आ..ह आ..ह.आ..ह आ..ह. आ..ह आ..ह.आ..ह आ..ह.....बाबा मजा आयो..... आ.ह. आ.ह " गर्दै थिई । म आफ्नै मस्त सुरमा सरिता को पुती ग्वाम ग्वाम, ल्याप ल्याप, चाट्दै थिए । अब मेरो भाइलाइ सहि नसक्नु भै सकेको थियो । माथि आए, उसको पुती को रस ले भिजेको मेरो मुख ले सरिता लाइ टंग किस खाइ दिए, सरिता ले बेस्सरी मेरो जिब्रो, मेरो ओठ, चुसी रहेको थियो, मेरो जिउ उसको माथि थियो,उसको खुट्टा फाट्टीएको थियो, अनि खुट्टा ले मेरो कम्मर लाइ अँगालो मारेको थियो, त्योपोजिसन मा मेरो लाड़ो ठ्याक्क सरिता को पुती माथि थियो ।

बिस्तारै उसको भिजेको पुतीमा लाड़ो पसाए । एकदम टाइट रहेछ । छिर्न एकदम गारो भईरहेको थियो, तर पुती मज्जाले भिजेकोले अलि सहयोग भने गरि रहेको थियो । उसको पुतीको मुखमा जब पहिलो पल्ट मेरो मोटो लाड़ोको टाउको छिर्न लागेको थियो, सरिता लाइ दुखेछ कि क्यारे, टंग किस खाइ रहेको मुख हटाएर साइडमा लगेर पिडा हो कि, आनन्द हो कि , दुखाइ हो कि, असह्य हो कि, के हो, सबै को समिश्रण जस्तो लाग्ने आवाज निकालेर सरिता ले जिउ पुरा तन्काइ " आ Sssssssssss..... ह.. , बाबा....... मलाई माया गर्नुस बाबा .. ! आ....................................ह........आ.........................ह............ बाबा........, अइया... आह.. आ......ह.... सीssssssss..... आःह..." गर्न लागि । उसले त्यासो गर्दा गर्दै उसकोभिजेको पुतीमा मेरो लाड़ो भित्र छिरी सकेको थियो । उसको पुतीले मेरो लाड़ोलाइ च्याप्प समातेको जस्तो भै रहेको थियो । मेरो लाड़ो को टुप्पो, लाड़ो को सबै छाला, तल देखि माथि सम्म, सरिता को पुती को भित्रि पर्खाल सबै स्पर्श गरि रहेको थियो, उसको पुतीको भित्रि
पर्खालको भिजेको छालाले मेरो तात्तेको लाड़ोलाइ शान्त बनाइँ रहेको थियो । मेरो आँखा बन्द भै सकेको थियो स्वर्गीय आनन्दमा । मेरो मुख बाट पनि आह... आह.. आवाज बिस्तारै आइ रहेको थियो । उसको खुट्टा ले मेरो कम्मर मा अँगालो मारी रहेको थियो.. उसको हात मेरो घाटी बाट अंगालो मारेर मेरो कपाल सुम्सुमाइ रहेको थियो, मेरो हात चाही उसको छाति बाट अंगालो मारेर उसको ढाड पछाडी बाट उसको कपाल मुसरी रहेको थियो । यौनमा दुवै सरिर एक आत्मा हुन्छ भने जस्तो उसको सरिरको दुध मेरो छाति माथि, उसको खुट्टा ले मेरो कम्मरलाइ अंगालो, मेरो जिब्रो ओठ, उसको जिब्रो ओठ, मेरो लाड़ो उसको भिजेको पुती, आःह हामी दुवै यो संसारमा नभई अर्कै संसार मा उडी रहेको जस्तो भैरहेको थियो । मेरो लाड़ोको टुप्पो ले उसको पुतीको भित्र सबै तिर महसुस गरि रहेको थियो । भित्र बाहिर गर्दा, उसको पुतीको भित्र माथि पट्टी लाग्दा सरिता ले मेरो जिब्रो मज्जा ले चुस्थी । मैले तेही ठाउँमा लाग्ने गरि उसको खुट्टा अझै माथि पुराएर, मज्जा ले चिक्न थाले ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ! सरिता ले कस्सेर समातिरहेको थियो अझ मलाई, उसको अँगालो अझै कस्सिरहेको थियो, स्वासको गति बडी रहेको थियो, धड्कनको गति तेज भएर बाहिर सम्म सुनी रहेको थियो । म भने निरन्तर सरिताको पुतीको रसले नुहाई रहेको मेरो रन्कि रहेको लाड़ोको उसको पुती भित्रको पसाईको स्पर्शको मजामा आँखा चिम्म गरेर, सरिता लाइ बेस्सरी अँगालो मारेर, उसको घांटीमा जोडले चुसेर, ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम ल्वाम चिकि रहेको थिए । खाट हल्ली रहेको थियो, भूकम्प आएको हो कि जस्तो लागेको थियो बीचमा, तर त्यति भूकम्प ले रोक्ने वाला थिएन हाम्रो चिकाइ, हाम्रो माया
गराई, हाम्रो सामिप्यता, हाम्रो त्यो आनन्द ! आ.. हा.. सम्झेर आउदा पनि लाड़ो रनक्कै रंकिन्छ ! समय मानौ रोक्किएको जस्तो भएको थियो । स्वर्गीय आनन्दमा लिप्त थियौं दुवै !

एकछिन पछि को चिकाइ पछि सरिता ले एक्कासी पुरा जिउ तन्काइ ! टाउको बेस्सरी पछाडी तिर फर्काइ, खुट्टा ले झन् कस्सेर मेरो कम्मर मा अँगालो कसी, र हातले मेरो पछाडी ढाड मा बेस्सरी औला गाडेर, अर्को हातले मेरो कपाल बेस्सरी समातेर, मैले चिक्दै गर्दा, आवाजनिकाली ,
"आ..................ह...............................................आ.... ह....................आ..........ह......... आ....ह.... आ.... ह.... आ... ह.. आ.ह. आह आह. आह आह आह आह " एकछिनमा कस्सेको अँगालो खुकुलो भयो, खुट्टा सिथिल, अनि जिउ सिथिल । उसको चरम सुख पुगेछ। आखा बन्द गरेर एकछिन सम्म " आह आह" गरि राखी, मलाई कान मा बिस्तारै, "गरि राख्नुस बाबा , नारोक्नुस" भनि .. मेरो नि झर्न लागेको थियो.. यही मौका हो एकै चोटी चरम सुख पुग्ने भनेर मैले पनि एकछिन मजा ले ल्वाम ल्वाम ल्वाम गरे, अनि भित्र झार्न डर लागेर, बाहिर झरेर उसको पेट मा हल्लाएर झारी दिए । दिउसो दुइ चोटी गरि सकेको भए पनि, मेरो लाड़ो बाट कत्ति धेरै फुसी उछिट्टीएर उसको दुधमा उसको पेटमा झर्न पुग्यो । सरिता अझै पनि चरम सुखको आनन्दमा आखा बन्द गरेर पेट र दुधमा झरेको फुसीलाइ आनन्दले क्रिम लगाए जस्तो गरेर चलाई रहेको थिई । मेरो पनि अघि हल्लाएर झर्दा हातमा नअटाएको लाड़ो बिस्तारै सिथिल भै रहेको थियो, सरिता को दुध चुस्दै, साइड मा पल्टिएर , उत्तानो परेको सरिता लाइ अँगालो मारेर, खुट्टा चढाएर, आखा चिम्म गरेर, एकछिन मजा लिएर दुवै जना आराम गर्यो । कस्तो मजाले एकछिन त मस्त निदाएछौ ! अर्ध निन्द्रामा सरिता लाइ अँगालो मारी रहेको थिए, सरिता ले पनि मेरो कपाल सुम्सुमाइ रहेकी थिई । बिस्तारै मन्द स्वर मा मैले सरिता लाइ मजा आयो ? भनेर सोधे । बन्द आखा मा सरिता ले मिठो मुस्कान सहित टाउको हल्लाएर सहमति जनाइन । सरिता को दुध, घाटीमा किस गर्दै थिए, आनन्द लिदै थिए, फेरी एकचोटी गर्ने कि भनेर सोच्दै थिए, आनन्द को सिमानै थिएन मन मा ! धड्यांग .................! आवाज आयो !

भुइचालो आएछ फेरी ! यो भुइचालो ले चाही दुवै जना लाइ उठाई नै दियो ! अलि ठुलै आवाज आएको हुनाले, अनि त्यस माथि हामी तिन तल्ला माथि भएका ले ! अब जाउँ जाउँ भनेर सरिता ले भनि, मैले नि हुन्छ भन्दै लुगा लगाएँ, हतार हतार ! अनि सरिता लाइ पहिला जाउ भनेर, म चाही ढोका लगाएर हतार हतार गए ! टेन्ट पुग्दा सरिता सुत्ने ठाउँ मा पुगी सकेकी रैछे ! मलाई देखेर मुसुक्क हासी कसैले नदेख्ने गरि ! म चाही कसैले देख्छ कि भन्ने डर ले हतार हतारमा सुत्ने ठाउँ मा गए ! एकछिन पछि सरिता ले ब्ल्यांकेट बाट भित्र हात लुकाएर मेरो छाती मा हात राखी ! म तिर हेरेर मुसुक्क हासी ! अनि सुत्न तिर लागि! म पनि आँखा चिम्म मात्र के गरेको थिएँ, अघि को मेहनत, सिथिल जिउ, भुइचालोको डर, कति खेर निदाएछु थाह नै पाइन !
 कस्तो लग्यो साथी यो कथा ? कमेन्ट गर्नु होला ! तपाइको पनि यस्तै घटना हरु छन् भनेहामीलाई पठाउनु होला ।

Don't Forget To Join US Our Community

pupup