घरमा श्रीमति नभयको अवस्थमा छोरी चिक्दा..... sex story
loading...


५ बर्ष पहिले कुरा हो । slc भरखर सकिएको
थियो । slcदिएर उनी गाउँ अएकी थिई । म
चहि काम विशेषले लामो समय देखि नै गाउँमा
नै थियोे ।नाताले छोरी पर्ने भए पनि उनी म
भन्दा २बर्षले मात्र सानी थिइन । चैत बैशखको
महिना भएकोले हामी गर्मी छेल्न खोलमा
पाैडी खेल्न जाने गर्थो । एक दिन हामी
पाैडिन सँगै गए । दिनभर पाैडिने अनि चर्काे
घाममा तातो ढुंगा माथि सेक्ने गरेकाले एक
जना केटी बिरामी परिन । बेलुका घर फर्कदा
साथी पुर्याउने बाहनमा उनी पनि हामी सँगै
अईन ‍ । हाम्रो घर उनको घर भन्दा १० मिनेट
जति माथि पर्थो । अाँधेरी रातले अाफ्नो
सामराज्य बिस्तार गर्दै थियो । काका
फर्किन्द मलाई घर पुर्याई देउ है उनले अनुरोध
गरिन र मैले पनि सहजै स्विकारे किन कि उस्ले
मालाई पहिल्यै देखि ग्रीन सिंनाल दिदै
थिईन भने म बोको यसै समयको पर्खाइमा धेरै
पहिल देखि नै प्रतिक्षा थियो । कोठमा
छिरेर पर्स भित्रको जोडी झिकेर पकेटमा हलेर
अामालाई
उनी अर्थत मुना पुर्याएर अउछु भने अामाले नि
सहर्ष स्विकार्नु भायो किन कि हामी
साईनोले काका छोरी थियो । पहिले पनि
मुना म सँग धेरै नजिकिन्थो तर साईनोको
कारणले म मा हिम्मात अएको िथएन । एक
चोटि सत्यनारायणको पुजामा मुना र म सँगै
बसेका थियो त्यस बेला चल्ने बेला मेरो हातले
मुनाको दूधमा हल्का छोयो म लाई अलि
अप्ठ्यारो लाग्यो र मुनालाई हेरे मुनाको
अनुहार चम्किलो र मदकताले पो भरिएको रहेछ ।
मलाई पनि पुरुषत्व जागेर अायो । यसो काखी
मुनिबाट हात हालेको त मुना मुसुक्क मुस्कुरएर
मलाई हेरेर पाखुरा हल्क मथि उचिलन त कि
मलाई दूध समाउन सजिलो होस् । साथीहरू धेरै
भएको हुदाँ त्यो िदन तेतिमै रोकिन बाध्य
भायो ।
मलाई मुनाको याैवनले घाईते बनाएको थियो
। घरको उज्यालो हल्क पार गर्ने बितिकै मैले
मुनाको हात सामते मुना पनि मन्द मुस्कान का
साथ म सँग टाँसिन अाई । अगलो हाल्दै
अाँध्यरो रातलाई चुनाैती दिदै हामी बिस्तरै
हिडे । घर नजिकै बाटोमा ठुलो ढुँगा थियो म
त्यह पुगे पछि टक्क उभिए । काका के भायो ?
जाम्न छिटो ! मन भित्रको खुशी मिश्रित
भावका साथ हल्का नाटक गरिन मुनाले ।
एकछिन बसम न भन्दै मैले मुनालाई अाफुतिर तनिन
र अोठमा अाेठ जोडेर एक हातले मुनाकाे
कम्मरमा समतिन भने अर्को हातले दूध मड्न थाले ।
मुनाले पनि मेरो काँधमा दुवै हात राखेर साथ
दिन थलिन । हाम्रो नशा नशामा रगत जोड
जोड ले बग्न थाल्यो सास छिट्टो छिट्टो फेर्न
थाल्यो शरीर पुरै तातेर अायो । मेरो अोठ
मुनाको अोठ बाट बिस्तारै छुटिन्दै मुनाको
गाला, कान,घाँटी हुदै दुधमा पुग्यो । मस्त
जावनी र याैनको मदकताले भरिएको १५ बर्षे
शहरमा बसेकी गुरुङसेनीको सेतो पुटिलो गोलो
अाकारको दुध अनि गुलाबी निप्पलमा एक
तिर कहिले अोठले चुस्ने त कहिले जिब्रोले
चलाउने भने अर्को ितर हातले मज्जाले खेलाए ।
करिब १० मिनेट पश्चत म पुरै उतेजित भई
धैयर्ताको बाध फुट्न लाग्यो र बाटो माथी
जाम भने तर मुना मनेन र मैले पनि जबरजस्ती गरेन
किन कि बाटो माथी जबरजस्ती तनेर लानु
भनेको मुर्खता हो । एक मनले यहि बाटोको
ढुंगा माथि नै सुताई दिम जस्तो लाग्यो तर
अफुलाई सम्हाले बाटो त हो अरुले देख्यो भने ।
केही समय पश्चत हामी मुनाको घर तर्फ लागे
जति मुनाको घर नजिक अाउथ्यो मनमा विचैन
हुन्थ्यो । मुनाको घर नजिक दोबाटोमा
पुगियो एक तिरको बाटो मुनाको घर भने
अर्को तिरको बाटो जंगल हुँदै अर्को गाउँ जाने
। जागी सकेको मेरो पुरुषता अझै शान्त भैसकेको
थिएन तसर्थ मैले जंगलको बाटो ितर जाम भने तर
मुना मनेन। मलाई थाहँ थियो केटीहरु अलि
अलि भाउ खोज्छ भनेर त्येसैले मैले मुनाको हात
सामतेर ताने मुखले जन्न भने पनि मुना सँग संगै
अाईन । केही पर लागे पछि बाघले िशकर झम्टे झै
मैले पनि मुनालाई समतेर भित्तामा ठेले । प्रेग्नेट
हुन्छ काका मैले पकेट बाट जोडी निकलेर
देखायो अनि मुनाको कुर्था माथि को
माथिल्लो तिर भने तलको तल्तिर सरिदिए ।
दिन भारी पाैडी खेल्दाको थकान र अघि
देखिको लगाएर मुनाको पुति तिर हात र लाडो सँगै
लागे किन कि अध्येरी रातले गर्दा मुनाको
पुति ठम्याउन हातले छाम्न जरुरत थियो ।
अोहो भरखर भरखर पालएको राै पुक्क उठेको र
ईमोशनले गर्दा तातेको पुतिमा लाडो गुसर्न
मलाई धेरै हत्तार भैसकेको िथयो ।हात अलि
तल पुगेकाे त मुनाको पुतिमा त पुरै पानी पानी
भैसकेको रहेछ । मैले नी ढिल नगरी बिस्तारै
मुनाको पुतिमा मेरो लाडो ठेले ।हल्क तातो
स्पर्श गर्दै मेरो लाडो मुनाको पुतिमा भित्र
बहिर गर्न थाले मुना मुखा जोडले बन्द गर्दै हिप
माथि माथि उचालेर पुरै साथ दिई ५/६ मिनेट
पछि मेरो लाडोले प्याच्च प्याच्च फल्यो
शरीरमा छुट्टै अनान्द अायो र शरीर हल्का
महशुस भायो !

Don't Forget To Join US Our Community

pupup