महिलालाई उत्तेजित बनाउने तरीका: जानी राखौ
loading...


म भर्खर १८ बर्ष पुगेकी थिएँ ! मेरो उर्लदै  गरेको जवानीका रंगहरु उडेर
रविका आँखामा पुगे झैँ लाग्यो ! अनायसै पटकपटक हाम्रा आँखाहरु एक आपसमा जुधी नैरहे ! बिबाह सकियो दुलही अन्माउँने कामभयो दिन भरिको थकाईले गर्दा बेलुका सबैबेलैमा सुत्न आ-आफ्नो कोठा तिर लागें !त्यस्तै रातिको ११ बजे भात भान्सा सकेरपाहुना सहित सबै परिवार सुत्नेतरखरमा लागे ! मेरो जेठानी दिदीले नजिकै
आएर ढोका देखाउदै सुटुक्क भन्नुभयो तिम्रो कोठा यो है जहाँ मउभिरहेको थिएँ ! कोठाको ढोका बन्दथियो ,मैले हवस् भन्दै बिस्तारै ढोका खोल्नेसाहस गरेकोठा सजिसजाउ
थियो ,बिस्ताराको वरिपरि सुन्दरफूलहरुका मालाले घेरिएको थियो ,चारै तिररंगी बिरंगी बत्तिहरु बलेका थिए ,रबि एकछेऊमा बसेर कपडा फेर्दै थिए ! कोठा भित्ररविलाई देख्ना साथ
मेरो अघि बढेका पाइला पछि हट्दैगयो रविले मेरो हातमा च्याप्प समातेर
भित्र ल्याई ढोका बन्द गरे ------उनको हातले मेरो शरीरमा के छोएको मात्रथियो म प्रतिकार गर्नु साटो बाध्यता र
संस्कारमा बेरिदै उनको हातलाई हटाउँनसकिन ! उनले मेरो हातहरु काखितिर च्याप्दै
गर्दा एकैछिनपछि वाफिएका मेरा यौवपुञ्जहरु उनकैहातसँग रमाउँन थाले । मानौ रविले मलाईत्यहाँ बल्छी थापेर बसेका थिए त्यहाँछरिएको प्रेमको सुगन्ध नउनका लागि कुनै तिष्णा कामना र बास्ना नैथियो न त मेरो लागि !रविले मेरा दूध माड्न थाले। एकछिनअगाडिसम्म चोलोमाथिबाटमाडिरहेका उनका हातले मेरो चोलो कतिखेरखोल्यो मैले थाहै पाइन। मेरा भरखर फैलन
थालेका दूध रविको हातभरि उड्नलागेका चराजस्तै यताउता हल्लिदै थिएँ।रविले दूधका मुन्टा चुसे, मलाईकुतिकुति लाग्यो। तर मज्जा आयोत्यति बेला उनका चाहना अनुरुप म आफुपनि उनलाई चुमु र आलिंगन गरु गरुलाग्थ्यो तर म भित्रको लज्जालु पन र
नारित्वका कारण मेरा हात अघि बढ्नसकेनन् ! आखिर हामी पतिपत्नी भैसकेका थियौ यद्धपि हामी एकार्काकोआत्मामा चोट पुर्याउन पनि सक्दैनथ्यौ ! मकसैसँग लुटिएकी छैन ,मेरो अस्मिता बेच्नखोजेकी हैन म भित्रको प्रेमलेयही भनिरहन्थ्यो घरिघरि ! त्यो पलत्यो क्षण शान्त थियो प्रेममय थियो !रबिका आँखा ,ओठ र उनको भित्री हृदयबाटप्रेमको सागर उर्लिए झैँ लाग्दथ्यो !
यही नै संसार रहेछ कि ? यही नैजिन्दगीको आनन्दित पल रस्वर्गानुभुती रहेछ कि ? यस्तै यस्तै सोचाईपनि मडारिदै थियो यो मन भित्र ,
एक्कासी मेरो शरीरमा एक किसिमको कम्पपैदा भयो !!हामी दुवै नांगै थियौं। रविलेआफ्नो फलामजस्तो हतियारमेरो कलिलो योनीमा छिराए। सुरुमा तछिर्दै छिरेन। उनको लिंगको टुप्पोमा थुकलगाएर पेले। मेरो त मुटु नै झस्कियो।मेरो योनी पोलिरहेको थियो, रवि व्यापक
रुपमा पेल्दै थिए ।म उनीमा समर्पित भएँ न त हात छुटाउँन नैसकें न रविको चाहनालाई तिरस्कार गर्ननै ! अचानक त्यहाँ एउटा तुफान आयो खहरेबग्यो ,हामी एकभयौ दुबैमा उर्लिएको जवानीका रंगहरुकतिखेर पोखिएर छताछुल्ल भएछन् पत्तै भएन !

Don't Forget To Join US Our Community

pupup