आन्टीको त्यो वाक्लो योनीमा सम्भोग गरेको दिन !!! ( यौन कथा )
loading...


मैले पुती चटाईलाई झन छिटो र भित्र सम्म जिब्रोले ठेल्ने थाले उनले पनि पुन: चुस्न थालिन । त्यस बेला सम्म मेरो लाडो ठन्केर फेरी काठ भईसकेको थियो। म उठेर फर्किदै उनको कुर्ता फुकाली दिए । उनले पनि मेरो टि-सर्ट खोली दिईन । अब मलाई धेरै पर्खनु थिएन ।उनको र मेरो तातो सासहरु क्रमश: क्रमश: छोटो हुँदै थियो। म बिस्तारै उनी माथि चढे खुट्टा फट्याउन लगाएर उनको त्यो सुरुङमा मेरो लौकालाई बिस्तारै हुले । २/३ धक्कामा मेरो लाडो भित्र सम्म नै पुग्यो। अब मैले भित्र बाहिर गर्दै चिकाइको गति बढाउन थाले । उनी पनि चुप लाग्दै सास छोटो छोटो पार्दै मलाई मन परेको बच्चालाई जस्तो जता पायो उतै किस गर्दै चाट्न थालिन् । मैले दनादन दिन थाले । अनी ठुलो नि कस्तो लाग्यो च्यापेर काम पुर्याइदिने भनेको हैन मैले सोधे। ठिकैको रहेछ ठीक्क हुने धन्न बसेको रहेछु बिरालो लाँडेसँग यस्तो मजा भए पो जिन्दगीको स्वाद पनि मिल्थ्यो के गर्नु पहिलाको जमाना लप पर्न जानिएन नत्र चाख्दै छान्दै बिहे गरिन्थ्यो होला उनले जिन्दगीको नमजा भनिन । मैले झन उनलाई उनको दुई काँधमा हात पुर्याएर आफु तिर खिच्दै उनको गालामा टोकी दिए । उनलाई पनि फुर्क्याउदै भने काकीको पुती पनि साह्रै मीठो रहेछ तातो तातो मोटो मोटो आहा गाउँका तरुनीहरु भन्दा मलाई त तपाईंको पो मज्जा लाग्यो । हो र मेरो राजा तिमीले पनि त मलाई आज बडो यौन सन्तुष्टी दिलायौ म झन भित्रै देखि खुशी छु भन्दै मेरो कम्मर झन कसिलो पारीन । मैले पनि झन सारो चिक्न थाले उनी पनि थ्याङ यु भन्दै मलाई खुट्टा फट्ट्याइदिदै मलाई सजिलो बनाइ दिदै गईन। खै के हो के हो यो संसारको नियम पनि पुती देख्दा लाडो ठन्किने लाडो देख्दा पुती चम्किने।
हामी २ जनाको घम्साघम्सी चिकाइसँगै हाम्रा सासहरु उत्तेजनाले छोटो छोटो भाईरहेका थिए । मैले उनको पुती भित्र गाई वस्तु बान्ने किला गाडे झै मेरो लाडोलाई गाड्दै थिए। उनले पनि मेरो राजा मैले आज बल्ल जिन्दगी पहिलो यौन सन्तुष्टी पाए भन्दै चिप्लो पानी झार्दै मलाई कम्मरमा कस्दै मसार्दै साथ दिदै थिईन । यत्तिकैमा मैले पुती देखी लाडो निकालेर चाकमा हुल्न थाले । आम्मै के गरेको? लगाउने ठाउमा चाही नलगाएर एया दुख्यो भन्दै अगाडि सरिन। टाउको पसीसकेको मेरो लाडो फुत्त बाहिर निस्कियो। मैले प्यारले उनको दुध माडी दिदै एक पटक दिनुस न त्यहाँ त झन टाईट हुने रहेछ त भन्दै फकाए। नाइँ हुँदैन हुँदैन भन्दै कोल्टे पेरिन please छिराई त हेराम कस्तो हुनेरहेछ भन्दै फेरी पछाडिदेखि पुतिमा लाडो छिराउदै अनुरोध गरे । उनी चुप बसिन । मैले फेरी पुतीको पानीमा लत्पतिएको लाडोलाई उनको चाकमा तेर्स्याए । यसपटक आधा पसेको हुँदो हो फेरी दुख्यो भन्न थालिन। मैले लाडोलाई तुरुन्त बाहिर निकालेर उनको पुतीमा चोबाले । यसरी घरी पुतीमा घरी चाकमा चिक्दा चिक्दै पुरै लाडो गूदद्वारमा पस्ने भयो। मैले अब निर्वाध चाकमा चिक्ने थाले । आहा कति टाईट बाँझो फोरे झै लाग्ने । मैले उनको गालामा चाट्दै चाकमा चिक्दा उनी पनी अकिलती फर्किदिदै उनको गाल थापीदिन्थिन। हामी यसरी मच्चिएको पनि १५/२० मिनेट भाईसकेको थियो। मैले उनको पुतीमा लगेर फेरी लास्ट स्पीड बढाए। मेरो लाडो अब फुर्फुराउन लागेको थियो। झर्न आँट्यो झार्दिम भनेर सोधे उनले पनि हुन्छ भनिन। चाकमा झार्नु होला है पुतीमा झार्दा नानी बस्न सक्छ भनेर मलाई सजग गराईन । मैले पनि चाकमा घुसार्दै ल्वात ल्वात ल्वात ल्वात गुलाको फेद सम्मै भासिने गरी हालिदिए भित्र फुसी झार्न थाल्यो । मैले उनलाई क्र्याक कुर्युक पार्दै मेरो काकी मेरो काकी भन्दै मेरो जिउको भार पुरै उनिमाथी छाडिदिए । उनले पनि हजुर हजुर भन्दै मेरी शरीर मसारिरहिन सायद मेरो फुसी उनको दिसासँगै मिल्न पुग्यो होला । मेरो फुसी झरी सके पछी म धेरै बेर सम्म उनको जिब्रो चुस्दै बसिरहे उनले पनि मलाई प्यारले अंगालो मारिरहिन । मैले बिस्तारै मेरो फुसी झरेको लाडो निकाले उनले निकाल्न नदिई कम्मरमा कसिरहिन । मैले अब त झरिसक्यो भने फेरी एक पटक भन्दै मेरो गला हल्का टोकी दिईन मैले एक छिनमा भन्दै उनको दुधको पोका मसारिदिए

Don't Forget To Join US Our Community

pupup