आफ्नै काकि संग यौन सम्भोग को कथा ...
loading...


आज म तपाई हरुलाई आफ्नो सानिमा लाई ग्वाम ग्वाम चिकेको कथा सुनाउन जाँदैछु:- त्यो दिन म सानिमा को घर गएको थिय,संयोग पनि कस्तो मिलेको त्यो दिन घरमा सानिमा बाहेक कोहि पनि रहेनछ,सानिमाको छोरा बाहिर कतै साथीको मा गएको रहेछ सनोबको त के कुरा रक्सि तान्न कता गएका हुन् त्यो दिन बाहिरै बास हुने पक्का थ्यो,हामी बेलुकाको खाना खाएर सुत्न भनि किचेन कोठा बाट सुत्ने कोठा तिर लाग्यौ,हुनत एस्तो गलत नियत राख्नु पाप हो तर यो कुरा भयो जुन नहुनु थ्यो,पहिले पनि निकै पटक सानिमा को म जाँदा उँहाको नजर म माथि नपरेको होइन तर मैले तेती वास्ता गरेको थिन, तर आज हामी दुइ मात्र छौ,सानिमाले सुत्न को लागि ओछ्यान मिलाउन थाल्नुभो म चै tv खोलेर हेर्न थाले तेस्पछी सानिमाले तेलको एउटा सानो प्लेट लिएर मेरो सामु आउनुभो अनि भन्नुभो बाबु यो तेल ले मेरो जिउ मालिस गरिदेन मैले हुन्छ भने,यो तेल मालिस सानिमाको नियमित क्रियाकलाप नै रहेछ,मैले सानिमाको हात खुट्टा अनि बिस्तारै जिउतिर पनि मालिस गर्न थाले,सानिमा खुब आनन्द मानेर सुत्नुभाथ्यो,मालिस गर्ने क्रम मा अचानक मेरो आँखा सानिमाको त्यो कालो रौ ले ढाकेको पुती देखे मेरो लादो त सनक्क भएर आयो उफ्फ़ यो के भयो भन्दै म सोच्न थालें,म आफु एउटा पातलो half कट्टु लाएर बसेको थे लाड़ो ठन्केर बाहिरै प्रस्ट देखिन्थ्यो,मलाई त क गरौ कसो गरौ भैहाल्यो,अनि मै सानिमा लाइ भने मेरो पनि अलिकति तेल मालिस गरिदिनुन सक्नुहुन्छ;सानिमाले हुन्छ भन्नु भो अनि उठेर मेरो पछाडीपट्टि ढाडमा मालिस गरिदिनुभो अनि फर्कित बाबु भन्नुभो म फर्के तर मेरो लादो त ९० डिग्री को भएर बसेको देखेर सानिमा त रातो पिरो हुनुभो अनि उंहालाई के भो के लाडोलाई हेरेर टोलाउनु पो भो आफुले अघि पुती देखेको अहिले सानिमाले मेरो लाडो देख्नुभाको;सारै भएछ क्यार सनिमलाई मेरो लाडो तिर हात हाल्नुभो अनि तेल मालिस त्यो पनि लाडो को,अहिले हामीले हाम्रो सम्बन्ध बिर्सिसकेका थिएउ,केवल लाडो र पुती को ध्यान छ जति जति तेल मालिस गर्नुहुन्छ तेती तेती मेरो लाडोको size बढ्दैछ अब मेरो लाडोले पुती खोज्न थाल्यो ;


मैले सानीमालै भने अब मलाई गारो भो तपाइको पुती चिकना दिनु है;हुनत सानिमा लाई मलाई भन्दा पनि अति भैसकेको थ्यो तर पनि आइमाईको जात पहिले त हुन्न नै भन्छन,तर आगोको छेउमा मोम कतिन्जेल टिक्न सक्छर;तेस्पछी लाडो झिकेर सानीमाको त्यो पुतीमा छिराउन थाले एउटा नानीको आमा भए पनि सानीमाको पुती कसिलो नै रहेछ शायद सानोबा ले पनि निक्कै भएछ क्यार नाचिकेको,जति जति मेरो लाडो भित्र बाहिर गर्छ तेती तेती सानीमा पनि ताल म ताल मिलाउदै आफ्नो चाकले मलाई साथ दिनुहुन्थ्यो,अनि सुस्तरी आवाज पनि निकाल्नु हुन्थ्यो उम् उम् उम् अह
आह आह स् स् स् स् सारै मज्जा आएछ सानिमा लाई मलाई मोई खादै बाबु बाबु आज तैले मलाई स्वर्ग को आनन्द दिस म धेरै खुशी भए र आज म पुरा आइमाई मान्छे भए तलाई धेरै धेरै धन्यबाद;यसरी सानिमा बोलिरंदा एस्तो लाग्यो कि मैले एउटा पुण्य को काम गरे;चिक्ने क्रम जारि छ,करिब २५ मिनट पछि हामी दुवै जना स्खलित भयेउ तर मैले चै बाहिर नै झारिदिय.....रातभर यो काम चलिरह्यो जति बेला मेरो लाडो संकिन्छ तेती बेला उठ्यो चिकिहाल्यो त्यो भनौ सुताई कम चिकाइ ज्यादा भयो.....................

Don't Forget To Join US Our Community

pupup